Mila - o păcăleală???
Autor: rose  |  Album: fara album  |  Tematica: Diverse
Adaugata in 11/09/2008
    12345678910 0/10 X
Mila - o păcăleală???

Mulţi oameni au impresia că dacă le este milă de cel în probleme, e suficient, au impresia că sentimentul de milă e suficient ca sa poată să spună că şi-au făcut datoria. Doar mila în sine nu valorează nimic, dacă mila nu e învăluită de dragoste şi dacă nu duce la fapte concrete, sentimentul acela e doar o păcăleală. Această milă, care rămâne doar la nivel de sentiment şi nu duce la nimic concret, e de fapt o minciună diavolească, care ne face să credem că avem un suflet atât de bun şi curat, doar ne este milă de x şi y care trec prin încercări, suntem în stare să vărsăm şi o lacrimă dar e prea mult să întindem o mână de ajutor.

Incredibil, dar mila nu este o roadă a Duhului Sfânt...!!! Ştiu că este greu de crezut, dar Galateni 5:22 spune “Roada Duhului, dimpotrivă, este: dragostea, bucuria, pacea, îndelunga răbdare, bunătatea, facerea de bine. credincioşia, blândeţea, înfrânarea poftelor."

Isus a fost însufleţit de dragoste bazată pe compasiune şi milă faţă de cei în nevoi, şi le-a slujit prin fapte. Nu am găsit nicăieri în Bibie vreun caz în care Isus să stea undeva şi să plângă de mila cuiva dar să nu intervină în a-l ajuta. Avem obiceiul de a ne făli, de a ne mândri cu acest sentiment aparent nobil, dar care nu are nici o valoare dacă nu e însoţit de fapte, de fapte de slujire. De câte ori nu ai auzit pe cineva spunând: vai, mi-e aşa de milă de fratele sau sora asta… îmi rupe inima, nici nu pot să mă gândesc la cât de greu e încercat, vai, vai şi iar vai. Dacă e doar atât, cine are de câştigat din toată telenovela asta a milei???

Isus NU a spus: "Duceţi-vă de la mine, căci am fost flămând şi nu v-a fost milă de mine în adâncul vostru, mi-a fost sete şi nu v-a fost milă de Mine, am fost străin şi nu v-a fost milă de Mine, am fost gol şi nu v-a fost milă de Mine, am fost bolnav şi în temniţă şi nu v-a fost milă de Mine

Isus a vorbit de fapte, nu de sentimente înduioşătoare care, dacă ramân doar la nivel de sentimente, nu valorează nici doi lei. Unii dintre noi am fi fericiţi ca mila să fie o roadă a Duhului Sfânt, dar uite că nu e, în locul milei e trecută de exemplu: facerea de bine… care e o acţiune, ceva concret, sau credincioşia, în a ajuta oricât de mult timp e nevoie de ajutorul tău, sau îndelunga răbdare, când cel pe care îl ajuti devine cam enervant din cauza problemelor pe care le are, sau bucuria şi bunătatea, care, teoretic, ar trebui să însoţească slujirea noastră.

Mila poate devenii o unealtă foarte şireată a diavolului… Miloşilor din toată lumea, vegheaţi, doar cu milă nu se intră în Împărăţia lui Dumnezeu. Credinţa fără fapte este moartă.

"mila biruie judecata." Iacov 2:13. Eu sunt surprins oridecate ori ma gandesc la aceasta. Eu mizez pe "mila" in lupta ei cu judecata lui Dumnezeu. Biblia spune cuine va fi invinsa.
Adăugat în 12/09/2008
daca mila nu aduce profit spiritual ,n-o acordati
Ai dreptate rose.Mila fara fapte e moarta.Dar trebuie sa avem grija ca nu cumva prin mila sa incurajam pacatele.Ati uitat de tiganii care cersesc si striga "ai mila de mine".Ei bine in astfel de cazuri mila e foarte daunatoare pentu suflet.Daca un frate si-a pierdut locul de munca trebuie sa avem mila si sa-l ajutam sa se puna iar pe picioare.Daca o sora e bolnava,sa avem mila si sa-i platim spitalizarea,dar cand cineva se foloseste de mila pentru a castiga foloase materiale,atunci noi ca si crestini sa nu dam dovada de mila fata de acestia."cine nu munceste nici sa nu manance" Asa spunea Pavel.Isus Hristos critica pe fariseii care cereau zeciuiala dar care nu se-ngrijeau de casa Domnului ci se pastoreau pe ei insasi.Intradevar mila biruie judecata,dar o mila care nu are la baza dreptatea(judecata si dreptatea nu sunt acelasi lucru),in sensul ca trebuie sa stim cu cine sa fim milosi si cu cine sa nu fim milosi,nu va avea succes ci va provoca paguba peste tot.
Adăugat în 12/09/2008
DA
Mila fara fapte insotita si de barfa e una din caracteristicile poporului roman. Domnul Isus ne-a dat un exemplu concludent in Biblie prin felul in care a intervenit in viata celor care aveau nevoie de ajutor. Poate ma insel eu dar nu-mi aduca aminte sa-L fi intalnit pe Isus in Biblie spunand : MI-E MILA DE TINE!!!! El a intervenit si a ajutat fara sa fluture aceste cuvinte cu care noi ne mandrim foarte mult
Adăugat în 12/09/2008
mila nu trebuie sa fie un scop, ci o modalitate de
Mila nu este un sentiment pe care il simte oricine(asta ne-o dovedesce lumea in care traim), cu toate ca eu consider ca in adancul inimii noastre Creatorul a asezat o doza..dar noi fie o alungam,fie o inabusim...si se pierde... Mila in sine nu este un sentiment rau, dar ce este important ....sa n ne oprim numai la aceasta. Lumea are nevoie de oameni care sa actioneze, crestinismul are nevoie de trezire , nu de milosi.... Sfatul meu este k data viitoare cand ne va fi mila sa spunem DA lui Dumnezeu, NU starii de amorteala in care ne complacem si sa actionam!
Adăugat în 14/09/2008
comentariu
De cele mai multe ori ati dai seama pe cine sa ajuti si pe cine NU.MILA Nu este tocmai un lucru rau dar trebuie sa sti pe cine sa ajuti si pe cine nu... Multi au luat acest obicei din pacate pentru a se ascunde dupa unele responsabilitati ce le revin si lor! Ma refer la cei care doresc sa fie ajutati mai tot timpul,si exemple pot fii cu sutele sau chiar cu miile.Cand ajuti pe cineva care necesita un ajutor si ai constatat caci merita sa al ajuti sa al ajuti din inima si din suflet NU Numai cu vorba ci si cu fapta. Atat material cat si banesc sau altceva de genul ajutorului ce poate fii dat... SI sa nu trambitezi!... ca nu cumva sa ati primesti rasplata anainte de vreme! Sa nu fi ca fariseul de la Templu Fatarnic si foarte mandru.Sa fii ca femeia de la Templu care sa Ancadrat foarte bine! An fata DOMNULUI ISUS HRISTOS! FA SI TU ACEST LUCRU!... SI VEI VEDEA LUCRURI MARI.
Adăugat în 14/09/2008
sa avem mila...
\"Ţi s-a arătat, omule, ce este bine, şi ce alta cere Domnul de la tine, decât să faci dreptate, să iubeşti mila, şi să umbli smerit cu Dumnezeul tău?\" Daca Dumnezeu ne cere sa iubim mila,pai trebuie sa facem lucrul acesta,in cazul in care vrem sa-L ascultam.Mai intai trebuie sa stim ce inseamna aceasta \"mila\" de care ne vorbeste Dumnezeu.Daca \"mila\" este asa cum vad gresit multi crestini credinta,inseamna ca este moarta,draceasca si asa cum spui tu o pacaleala si chiar o unealta a diavolului.Cred ca \"mila\" este combinatia mai multor roade ale Duhului Sfant si anume:Dragostea,bunatatea si facerea de bine.Dumnezeu este plin de mila si de indurare,El care este Dragostea.Daca ai \"mila\" asa cum o arata Dumnezeu cu siguranta este un lucru si o realizare mare.Mai sunt multe alte lucruri care daca le intelegem gresit le facem in defavoarea noastra si mai mult in favoarea diavolului.De ex. daca te bucuri in locurile in care Dumnezeu nu te calauzeste,si bucuria ta este sa faci lucruri nu dupa voia Lui Dumnezeu,atunci bucuria ta este draceasca,nu este \"bucuria\" ca si roada a Duhului Sfant.Domnul Isus a spus ca daca faci bine celor ce-ti fac bine,ce rasplata mai astepti? deci si asta ar fi in zadar.Inchei cu acest gand:Psalm-ul 67:1;2 \"Dumnezeu să aibă milă de noi şi să ne binecuvânteze, să facă să lumineze peste noi Faţa Lui, ca să se cunoască pe pământ calea Ta, şi printre toate neamurile mântuirea Ta!\" Fratilor sa aveti \"mila\" din MILA LUI DUMNEZEU!!!
Adăugat în 14/09/2008
petrica...Isus nu a facut selectie de oamenii pe care-i ajuta...a folosit doar modalitati diferite de-ai ajuta pe fiecare dupa nevoi...tu trebuie sa ajuti si pe baiatul care nu are ce manca si incalta chiar daca tatal lui strica banii pe bautura...asta-i un exemplu..facerea de bine nu are limite si nu face diferente...ieri mi-a batut la usa o cersetoare, cerandu-mi de mancare...i-am dat, dar am observat ca avea in mana o tigara...mi-a venit sa-i spun \"doamna...mancare n-ai, da bani de tigari ai?\"...sa fumeze cat vrea, nu pot astepta sa se lase ea de fumat si copii ei poate sa moara de foame acasa, ca sa-i ajut, doar pentru greseala ei...as participa la iresponsabilitatea ei, as judeca si nu mi-as face treaba de pocait:)
Adăugat în 14/09/2008
!!!
nu stiu cum e in cercurile in care va invartiti voi, dar in jurul meu oamenii au deja un automatism in minte si suflet de a fi milosi si de a nu face nimic. Si daca as indrazni sa ma ridic sa strig in gura mare despre problema aceasta, cu siguranta ca majoritatea ar fi de acord ca exagerez si ca am luat-o razna. Din pacate doar odata ajuns in faza in care ai nevoie de ajutor si nu ti se acorda, poti sa vezi cu adevarat lumea in care traiesti, biserica in care traiesti.
Adăugat în 15/09/2008
Rose
ASa este,dar daca n-ar fi atatia profitori,poate lururile s-ar schimba.Daca un om lucreaza de dimineata pana seara si nu-i ajunge sa traiasca atunci l-as [email protected] citit un articol in care am aflat adevarul despre cersetorii tigani.Sa sti ca ei doar se folosesc de copii.Daca autotritatile le iau copiii ei nu fac altceva decat sa faca altii.Un cersetor tigan castiga 5000 ron/luna(sunt oameni care muncesc pe rupte si nu castiga atata)Nu au dragoste fata de copii,tocmai de aia nu le dau bani.Sa-ti spun ce-am patit acum o saptamana.Era o tiganca cu 3 copii.Tot ziceau :Ai mila ,dane bani sa ne cumparam o paine(adica minciuni).M-am dus la un magazin in apropiere si am cumparat 3 pachete de biscuiti pentru copii.Tiganca imediat o zis:Pai sa sti ca mai am acasa copii,da-mi bani ca sa le cumpar o paine.Eu i-am zis:Deci vrei paine?Bun.Hai sa mergem peste drum la magazin sa-ti cumpar o paine.La care ea tot zicea:Pai lasa-ma pe mine sa cumpar painea.Am intrat la paine si i-am luat painea tigancii.Dupa ce am plecat m-am uitat sa vad ce face cu ea.Le-o da la copii sau nu?Sa sti ca ea a mancat 2 felii iar restul a aruncat-o, exact cum stiam ca ea va face.Cand am de-aface cu tiganii nu dau niciodata bani iar cand dau mancare ,dau doar la copii.(eu merg pe principiul ca desii Pavel spunea ca cei care nu muncesc nici sa nu manance ,totusi ei sunt copii iar pana la varsta de 16 ani n-au dreptul la munca).
Adăugat în 15/09/2008
mila vine dela dumnezeu ...
Adăugat în 29/01/2009
eu cred ca mila ca si dragostea trebuie sa avem pentru toti oamenii , nu pentru unii da si pentru unii nu.mi se pare totl gresit ce a spus fratele adrian in legatura cu "tiganii care cersesc "noi trebuie sa ne gandim ca Domnul Isus a avut mila pentru absulut toti oamenii ,deci noi trebiea sa luam eXemplu pe Domnul si sa nu ne lasam amagiti de alte sentimente;deci parerea mea este ca trebuie sa avem mila de absolut toti oamenii si sa nu ne transformam in niste judecatori.
Adăugat în 25/06/2009
te inseli dyana
Adrian are dreptate cand a zis ce a zis despre tiganii cersetori.Nu merita sa le dai bani fiindca atunci le finantezi pacatele si vei fi judecat de Dumnezeu pentru asta.Eu nu-l condamn pe Adrian ,cum faci tu ,fiindca are dreptate in ceea ce spune.Cersetorii nu trebuie incurajati.Lenea nu a fost niciodata o virtute,nici in comunism,nici in democratie.Totusi,sunt destule familii in biserica ta,cu 6-7-8-9 copii care trebuie ajutate.Parintii lor muncesc pe rupte si totusi nu le ajung banii,copiii lor nu au aceleasi avantaje ca si restul copiilor din adunare,prin urmare iata pe cine trebuie sa ajutati voi.
Hai la treaba si sa ne auzim milosi si invingatori in Hristos.
Adăugat în 11/11/2009
Statistici
  • Vizualizări: 4976
  • Export PDF: 1
  • Favorită: 1
  • Comentarii: 12
Opțiuni